شرکت هواپیمایی یلدا سیر پارسیان 

 ( طراحی و سئو )

هتل برج ذوالفقار نجف رزرو

هتل برج ذوالفقار نجف

رزرو هتل
آسایش و اقامتی دلنشین
خرید بلیط پرواز رفت و برگشت
پشتیبان و مشاوره شما !
هر روز هفته از ۹ صبح تا 10 شب

هتل برج ذوالفقار نجف واقع در شارع الرسول واقع شده است، با فاصله 7 دقیقه‌ای از حرم امام علی (ع). این هتل معمولی است و در حد سه ستاره قرار می‌گیرد.

اتاق‌های هتل دارای ظرفیت 2 تا 4 تخته هستند و متراژ آن‌ها زیاد نیست، اما دارای پنجره‌هایی هستند که نور خوبی به داخل اتاق می‌دهند. این هتل نزدیک به استراحتگاه الثقلین، هتل جنت الفائز، هتل الماس و هتل السهله لندو قصرالفیروز واقع شده است.

در صورت عدم تمایل به سرویس غذایی هتل یا تمایل به تنوع، می‌توانید به رستوران‌های مختلفی مانند رستوران هندی و پاکستانی NFC، رستوران زاد وملح، و غذای الحويشي الفرع الثاني مراجعه کنید.

به علاوه، در اطراف هتل مکان‌های خرید و اقامت متنوعی وجود دارد که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید. می‌توانید به مکان‌هایی مانند نانوایی صمون الشاكر، نانوایی ها و قنادی های برکت ابوالحسن، الحسينية الاعسمية، مرکز مطالعات تخصصی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، نمایشگاه دائمی کتاب حرم عباسی، حسينية ام البنين (ع)، حسینیة المهدی وقف حاج جواد خلیفه شوشتری، الغدير ماركت و بازار بزرگ نجف مراجعه کنید.

بازار بزرگ نجف یکی از بازارهای مشهور شهر نجف در قلب استان است و در مقابل حرم امام علی (ع) واقع شده است. این بازار با سقف آهنی پوشیده شده و ساختارش شبیه به بازارهای عثمانی است. گردشگران زیادی از کشورهای مختلف برای دیدن اجناس مختلف و زیبایی‌های منحصر به فرد به این بازار سفر می‌کنند. محصولاتی نظیر طلا، جواهرات و عطرها در این بازار به فروش می‌رسند.

با این وصف، می‌توان گفت که برج ذوالفقار نجف امکانات معمولی را فراهم می‌کند و به عنوان یک هتل متوسط قابل دسترسی است

3 ستاره

درجه هتل : ب

فاصله تا حرم : 7 دقیقه پیاده روی

امکانات و ویژگی های برج ذوالفقار نجف

وضعیت ویدیو و تصاویر هتل

پخش ویدیو

وضعیت و لوکیشن هتل

با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت انواع ویزا ، ویزا دبی ، ویزا عراق و جدیدترین تورها ، تور استانبول ، تور کربلا هوایی و سایر تور خارجی و داخلی با خبر شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *