شرکت هواپیمایی یلدا سیر پارسیان 

 ( طراحی و سئو )

هتل سلطان کربلا رزرو

هتل سلطان کربلا

رزرو هتل
آسایش و اقامتی دلنشین
خرید بلیط پرواز رفت و برگشت
پشتیبان و مشاوره شما !
هر روز هفته از ۹ صبح تا 10 شب

هتل سلطان کربلا یک هتل در جه الف 3 ستاره  با خدمات خوب که برخی از موارد منفی مانند اتاق های کوچک و … را پوشش می دهد . هتل هفت طبقه و دارای دو آسانسور است ، و رستوران در طبقه هفتم وجود دارد .

این هتل در مرکز شهر مقدس کربلا در شارع القمه ساخته شده و با حرم حدود  300  متر فاصله داره و یکی از خوبی های هتل همین نزدیک به حرم بودنش هست که شما در هر ساعت شبانه روز به راحتی میتونید برید زیارت و برگردید . برای کسانی که نزدیک بودن هتل به حرم  براشون تو الویت هستش این هتل گزینه ی خوبی می باشد.

مکان های عمومی در دسترس شما زمانی که تو هتل سلطان کربلا اقامت می کنید ،حسينية تسعين القديمة، ارایشگاه مردانه مصطفی ، کفش فروش روما، جواهرات فاضل و حیدر الخفاجی،عسل فروشی ابن حیان ، آرایشی و بهداشتی سید احمد، شیرینی حاج کاظم الشکرجی،تا مقام امام صادق هم پیاده 20 دقیقه پیاده روی دارد.

رستوران های نزدیک هتل ،رستوران ریتاج ، پاکستانی ،رستوران کباب السید ،رستوران کباب ابونبیل را میشه مثال زد البته تو خود هتل  السطان هم کافی شاپ موجوده و  هم غذای ایرانی در رستورانش طبخ میشه  با کلی سالاد و پیش غذا ، میتونید غذاتون همون جا میل کنید و از طبقه هفتم گنبد طلایی  زیبا رو مشاهده کنید و لذت ببرید .

3 ستاره

درجه هتل : الف

فاصله تا حرم : 300 متر پیاده روی

امکانات و ویژگی های هتل سلطان کربلا

وضعیت ویدیو و تصاویر هتل

نمایش ویدیو درباره هتل السلطان کربلا رستوران

وضعیت و لوکیشن هتل

با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت انواع ویزا ، ویزا دبی ، ویزا عراق و جدیدترین تورها ، تور استانبول ، تور کربلا هوایی و سایر تور خارجی و داخلی با خبر شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *