شرکت هواپیمایی یلدا سیر پارسیان 

 ( طراحی و سئو )

هتل عشتار کربلا رزرو

هتل عشتار کربلا

رزرو هتل
آسایش و اقامتی دلنشین
خرید بلیط پرواز رفت و برگشت
پشتیبان و مشاوره شما !
هر روز هفته از ۹ صبح تا 10 شب

هتل عشتار کربلا ، فاصله‌ای حدود 10 دقیقه از حرم حضرت عباس دارد. این هتل از نظر ظاهری و اتاق‌های مرتب با متراژ مناسب به نظر می‌رسد، اما در کیفیت غذایی به اندازه‌ای که انتظار می‌رود، رضایت بخش نبوده است. اگر بخواهیم آن را بر اساس ستاره‌بندی ارزیابی کنیم، به عنوان یک هتل 3 ستاره معمولی قابل دسته‌بندی است.

رستوران‌های نزدیک به این هتل عبارتند از: رستوران بیروت، ریتاج، فست فود سیدرا، رستوران وارث، رستوران بشیر، و یک کافه لبنیات که یک کافه‌شاپ برای فروش چای و نشستن در خیابان اصلی در جاده الحار و کافه ليالينا نیز در این محدوده وجود دارد.

مکان‌های عمومی نزدیک به هتل شامل ورزشگاه هاشمی، بازار الکفیل که حدود 7 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد، برادران شیرینی، سوپرمارکت علی مرتضی، موکب‌های امیر علی و انوار فاطمه، حسینیه سید الشهدا، و مسجد عمر بن الخطاب است.

در اطراف هتل عشتار کربلا ، هتل‌های دیگری نیز واقع شده‌اند که جمله‌ی آن‌ها عبارتند از هتل الهنون، ریتاج، الواحه و سید العرب.

3 ستاره

درجه هتل : الف

فاصله تا حرم : 10 دقیقه پیاده روی

امکانات و ویژگی های هتل عشتار کربلا

وضعیت ویدیو و تصاویر هتل

نمایش ویدیو درباره هتل عشتار کربلا لابی 3

وضعیت و لوکیشن هتل

با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت انواع ویزا ، ویزا دبی ، ویزا عراق و جدیدترین تورها ، تور استانبول ، تور کربلا هوایی و سایر تور خارجی و داخلی با خبر شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *