شرکت هواپیمایی یلدا سیر پارسیان 

 ( طراحی و سئو )

هتل قصر العباس نجف رزرو

هتل قصر العباس نجف

رزرو هتل
آسایش و اقامتی دلنشین
خرید بلیط پرواز رفت و برگشت
پشتیبان و مشاوره شما !
هر روز هفته از ۹ صبح تا 10 شب

هتل قصر العباس نجف ، واقع در قلب شهر و بر روی خیابان امام صادق، فاصله پیاده‌روی تنها 3 دقیقه‌ای از حرم امام علی علیه السلام دارد. این هتل با امکانات رفاهی بی‌نظیرش از جمله تهویه مطبوع، آسانسورهای فضایی و رستوران با کیفیت، به عنوان یک هتل سه ستاره درجه الف شناخته می‌شود. بنابراین، به مسافرانی که دنبال اقامتی نزدیک به حرم هستند، توصیه می‌شود که در این هتل اقامت نمایند تا بتوانند در هر لحظه به حرم مراجعه کرده و زیارت نمایند.

رستوران داخلی هتل غذاهای ایرانی متنوع و یک بوفه سالاد دارد. همچنین، در اطراف هتل می‌توان به رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی مانند باغ‌های نسیم البحر، مضيف العتبة العلوية المقدسة، مطعم الازهر، رستوران طیبت الغری و گروهی دیگر از رستوران‌ها و کافه‌ها که برای تنوع و استراحت مناسب هستند، سر زده و از آنها استفاده کرد.

یکی از مزایای هتل قصر العباس نجف، نزدیکی آن به صحن حضرت زهراست. این امکان را به شما می‌دهد تا در شب‌ها قدم بزنید و از زیبایی شبستان لذت ببرید.

در ضمن، جاهای دیدنی و مغازه‌های مختلفی نیز در اطراف هتل قرار دارند از جمله جواهری الهدی، بازار کتاب در محله الحویش، باب شیخ الطوس، خیابان باب القبله، دو سوپرمارکت مهمند و مارکت، مجتمع برکت ام البنین و… که امکان بازدید و خرید از آن‌ها را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

3 ستاره

درجه هتل : الف

فاصله تا حرم : 3 دقیقه پیاده روی

امکانات و ویژگی های هتل قصر العباس نجف

وضعیت ویدیو و تصاویر هتل

نمایش ویدیو درباره هتل قصرالعباس نجف لابی

وضعیت و لوکیشن هتل

با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت انواع ویزا ، ویزا دبی ، ویزا عراق و جدیدترین تورها ، تور استانبول ، تور کربلا هوایی و سایر تور خارجی و داخلی با خبر شوید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *