شرکت هواپیمایی یلدا سیر پارسیان 

 ( طراحی و سئو )

هتل الاماره کربلا در عراق

هتل الاماره کربلا

رزرو هتل
آسایش و اقامتی دلنشین
خرید بلیط پرواز رفت و برگشت
پشتیبان و مشاوره شما !
هر روز هفته از ۹ صبح تا 10 شب

هتل الاماره کربلا در مرکز شهر کربلا واقع شده و به دلیل نزدیکی به حرم حضرت عباس (علیه السلام) از موقعیت بسیار عالی‌ای برخوردار است. این هتل تمامی امکانات رفاهی را فراهم کرده است، از جمله سیستم تهویه مطبوع، آسانسورهای جادار و یک رستوران با کیفیت برای خدمت به مهمانان.

از این هتل، گنبد حضرت عباس نیز قابل مشاهده است که این موقعیت باعث می‌شود تا اقامت شما در این هتل تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر باشد. درباره اتاق‌ها در هتل الاماره کربلا باید بگوییم که دارای متراژ بسیار خوبی هستند که به راحتی مسافران را راضی و راحت می‌کند.

این اتاق‌ها شامل انواع اتاق‌های دو تا پنج تخته با تشک‌های بسیار راحت می‌باشند. تمیزی و نظافت روزانه اتاق‌ها یکی از امتیازات مثبت این هتل محسوب می‌شود. همچنین، مکان‌های عمومی نزدیک به هتل شامل مسجد امام صادق، موکب ال سلطان، حسینیه آل ماجد و آرامگاه ابن الحمزة (ع)، فروشگاه ارایشی میلاد و ارایشگاه مهند است.

در اطراف هتل الاماره کربلا نیز رستوران‌هایی همچون رستوران ماهی زغالی، رستوران امیر، رستوران صادق، کباب اربیل، کافه باب الخان و کافه القدیه وجود دارد.

از دیدگاه مردم، این هتل به طور عمومی با چهار ستاره معمولی ارزیابی می‌شود و انتظار زیادی از آن ندارند.

4 ستاره

درجه هتل : الف

فاصله تا حرم : 7 دقیقه پیاده روی

امکانات و ویژگی های هتل الاماره کربلا

وضعیت و تصاویر هتل

نمایش ویدیو درباره هتل الاماره کربلا لابی

وضعیت و لوکیشن هتل

با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت انواع ویزا ، ویزا دبی ، ویزا عراق و جدیدترین تورها ، تور استانبول ، تور کربلا و سایر تور خارجی و داخلی با خبر شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *