شرکت هواپیمایی یلدا سیر پارسیان 

 ( طراحی و سئو )

هتل جنت الفائز نجف رزرو

هتل جنت الفائز نجف

رزرو هتل
آسایش و اقامتی دلنشین
خرید بلیط پرواز رفت و برگشت
پشتیبان و مشاوره شما !
هر روز هفته از ۹ صبح تا 10 شب

هتل جنت الفائز نجف دارای فضای زیبا و موقعیتی عالی است، با اطلالتی به مسجدالحرام. این هتل در خیابان شارع الرسول (پشت گاراژ الاطباء العلویه) واقع شده و تا حرم حدود ۶ تا ۷ دقیقه پیاده‌روی دارد.

کفپوش هتل بسیار تمیز و خوبی دارد و با درجه الف (معادل 3 ستاره متوسط) ارتقاء یافته است. رستوران‌های نزدیک به این هتل، از جمله رستوران هندی و پاکستانی NFC، رستوران توریستی نجمه نجف النجراقی و گروه رستوران زاد و ملح، امکانات خوبی را برای اقامت شما فراهم می‌کنند. رستوران زاد و ملح که در شریعت الرسول و نزدیک حرم امام علی واقع شده، از طبقه دوم خود منظره‌ای بسیار زیبا ارائه می‌دهد. اگر علاقه‌مند به فست فود هستید، این رستوران‌ها گزینه‌های مناسبی هستند.

همچنین، در حین اقامت در هتل جنت الفائز نجف ، به جاهای عمومی و دیدنی نزدیک می‌توانید بروید. مانند دهين ابو علي الاصلي که یکی از مغازه‌های قدیمی در نجف است و برای تهیه شیرینی و بستنی با خامه عراقی شهیر است. فروشگاه‌های هدیه، مسجد سید عوض، جامع و مکتبة الجوهرچی، حسینیه امام رضا (علیه‌السلام) آیت‌الله شاهرودی، ایستگاه پلیس و بازار الغدیر از دیگر نقاط دیدنی در نزدیکی هتل هستند.

3 ستاره

درجه هتل : الف

فاصله تا حرم : 8 دقیقه پیاده روی

امکانات و ویژگی های هتل جنت الفائز نجف

وضعیت و تصاویر هتل

نمایش ویدیو درباره هتل نجف جنت الفائز لابی

وضعیت و لوکیشن هتل

با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت انواع ویزا ، ویزا دبی ، ویزا عراق و جدیدترین تورها ، تور استانبول ، تور کربلا هوایی و سایر تور خارجی و داخلی با خبر شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *