شرکت هواپیمایی یلدا سیر پارسیان 

 ( طراحی و سئو )

هتل ارض القداح رزرو

هتل ارض القداح نجف

رزرو هتل
آسایش و اقامتی دلنشین
خرید بلیط پرواز رفت و برگشت
پشتیبان و مشاوره شما !
هر روز هفته از ۹ صبح تا 10 شب

هتل ارض القداح نجف اشرف، واقع در خیابان بنات الحسن، با فاصله پیاده‌روی حدود 5 تا 6 دقیقه تا حرم، یک ظاهر زیبا و امکانات معمولی را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل که حدود 10 سال ساخته شده است، اغلب به عنوان یک هتل 4 ستاره شناخته می‌شود، اما در واقعیت، به نظر می‌رسد که امکانات و خدمات آن ممکن است به سطح 3 ستاره نزدیک‌تر باشند.

فواصل مهم: این هتل با فاصله 5 دقیقه پیاده‌روی تا مرقد زهرا بنت حسن، دختر امام حسن، و 10 دقیقه با ماشین تا مقبره وادی الاسلام واقع شده است.

رستوران‌های مجاور: در اطراف هتل رستوران‌های متنوعی وجود دارد از جمله رستوران هندی طعم، رستوران پاکستانی برکت العباس، رستوران أضواء نجف، كباب سيد جليل و مأكولات الحويشي شعبه دوم.

مکان‌های عمومی نزدیک: عطاری جار الامیر، درمانگاه البقیع، تعمیر موبایل الاهلیا، فروشگاه لوازم خانگی Facial Moon و کافه جنبر شاي أمير عنوز از مکان‌هایی هستند که توسط مسافران مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در کل، مهمترین مزیت هتل ارض القداح نجف ، موقعیت مکانی مناسب آن است که نزدیکی به حرم و دسترسی راحت به جاهای دیدنی را فراهم می‌کند. قرارگیری آن در خیابانی که از در هتل خارج شدن، حرم را مشخص می‌کند و تصاویر زیبا و یادمانی از شهر را به یادگار مسافران خود می‌گذارد.

3 ستاره

درجه هتل : الف

فاصله تا حرم : 5 دقیقه پیاده روی

امکانات و ویژگی های هتل ارض القداح

وضعیت ویدیو و تصاویر هتل

نمایش ویدیو درباره هتل نجف ارض القداح رستوران

وضعیت و لوکیشن هتل

با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت انواع ویزا ، ویزا دبی ، ویزا عراق و جدیدترین تورها ، تور استانبول ، تور کربلا هوایی و سایر تور خارجی و داخلی با خبر شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *